ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση :
- εισάγουν τις πτυχές της διοίκησης των ανθρωπίνων πόρων και ηγεσίας και να χειρίζονται θέματα του αμπελοοινικού τομέα και των επιχειρήσεων, που άμεσα ή έμμεσα δραστηριοποιούνται σ ́αυτόν.
- συμμετέχουν ενεργά στην εκπόνηση σχεδίων της διοίκησης των ανθρωπίνων πόρων και ηγεσίας του αμπελοοινικού τομέα και συναφών μελετών επιχειρήσεων οίνων και ποτών, όπως και διασυνδεόμενων δραστηριοτήτων.
Γενικές Ικανότητες
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών.
- Αυτόνομη εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Ομαδική εργασία
- Σχεδιασμός και διαχείριση των τεχνικών πωλήσεων
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
- Λήψη αποφάσεων
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Θεωρητικό Μέρος
- Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων: Επισκόπηση, επιχειρηματική ηθική και κοινωνική ευθύνη και διαφορετικότητα εργαζομένων
- Στελέχωση, στρατηγικός σχεδιασμός, προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού και ανάλυση εργασίας, προσέλκυση και επιλογή.
- Διαχείριση της απόδοσης, εκπαίδευση και ανάπτυξη.
- Αμοιβή και συστήματα αμοιβών.
- Εργασιακές και υπαλληλικές σχέσεις, Υγεία και Ασφάλεια εργαζομένων.
- Δραστηριοποίηση στο διεθνοποιημένο περιβάλλον.
- Ηγεσία, χαρακτηριστικά της, ανάπτυξή της και coaching.
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνική
- Μπουραντάς, Δ. και Παπαλεξανδρή. Ν., Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, Εκδόσεις Μπένος, 2016.
- S. Tyson και A. York Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, Εκδόσεις Γκιούρδας Μ., 2004.
- R. Wayne Mondy, J. Joseph Martocchio Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, Εκδόσεις Τζιόλα, 2017
Ξενόγλωσση
- Michael Armstrong, Stephen Taylor, Armstrong’s Handbook of Human Resource Management Practice, 2014.
- Derek Torrington, Laura Hall, Stephen Taylor, Carol Atkinson Human Resource Management 9thedn, 2014.
- David Farnham, HUMAN RESOURCE MANAGEMENT IN CONTEXT: INSIGHTS, STRATEGY AND SOLUTIONS, 2015.