Επικοινωνία & Κοινωνικά Μέσα

Κωδικός Μαθήματος:

5.5.1

Semester:

Ε' Εξάμηνο

Κατηγορία:

Κατ' επιλογή υποχρεωτικά ( ΜΕ )

Ώρες:

Μονάδες ECTS:

3



ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  • εισάγουν τις πτυχές της επικοινωνίας και να χειρίζονται θέματα του αμπελοοινικού τομέα και των επιχειρήσεων, που άμεσα ή έμμεσα δραστηριοποιούνται σ ́ αυτόν.
  • συμμετέχουν ενεργά στην εκπόνηση σχεδίων επικοινωνίας του αμπελοοινικού τομέα και συναφών μελετών επιχειρήσεων οίνων και ποτών, όπως και διασυνδεόμενων δραστηριοτήτων.

 

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών.
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση των τεχνικών πωλήσεων
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Λήψη αποφάσεων

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Θεωρητικό Μέρος

  1. Εισαγωγικά,
  2. Επικοινωνία και διαφήμιση: Όροι και όρια.
  3. Υποδείγματα επικοινωνίας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στρατηγική επικοινωνίας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ταυτότητες και κοινότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  4. Εργαλεία έλεγχου του περιεχομένου της διαφήμισης στο διαδίκτυο και της αποτελεσματικότητας των μεσών κοινωνικής δικτύωσης.
  5. Κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  6. Επικοινωνία και διαφήμιση σε κινητές συσκευές.
  7. Κυριότερα συμβατικά μέσα επικοινωνίας για την προβολή των διαφημιστικών μηνυμάτων.
  8. Διαφημιστικά μηνύματα σε συμβατικά και σύγχρονα μέσα.
  9. Κοινό και ψηφιακό περιβάλλον.
  10. Περιεχόμενο του διαφημιστικού μηνύματος στην ηλεκτρονική επικοινωνία.
  11. Κυριότεροι τύποι διαδικτυακής διαφήμισης, τα οικονομικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πολιτιστικό μάρκετινγκ με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών και εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης, πολυπολιτισμική έρευνα για την προσοχή των καταναλωτών στα διαφημιστικά μηνύματα σε παραδοσιακά μέσα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πολυπολιτισμική έρευνα σχετικά με την
    υιοθέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των παραδοσιακών μέσων, προτάσεις για το μέλλον στην επικοινωνία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα παραδοσιακά μέσα.
  12. Μελέτες περιπτώσεων.

 

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ελληνική

  1. Κάβουρα, Α., Επικοινωνία και Διαφήμιση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Εκδόσεις ΔΙΟΝΙΚΟΣ, 2016.
  2. Tuten, T.L., και Solomon, M.R., Social Media Marketing, 2η Έκδοση, Εκδόσεις ΔΙΑΥΛΟΣ, 2016.
  3. Garner, A., Η τέχνη της επικοινωνίας, Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ, Αθήνα 2000.
  4. Kotler, P. και Kelle, K.L., Μάρκετνγκ Μάνατζμεντ, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα, 2006.

 

Ξενόγλωσση

  1. Neher, K., Barker, D., Barker,M. and Bormann, N., Social Media Marketing : A Strategic Approach 1st Edition, Cengage Learning, 2013.
  2. McDonald, J., SOCIAL MEDIA MARKETING WORKBOOK: 2018 EDITION.
  3. Macarthy, A., 500 Social Media Marketing Tips, 2018.